Váš košík

Váš nákupní košík je bohužel prázdný.

bitiba používá cookies pro účely správné funkce stránky, pro personalizování obsahu a osobní reklamu a pro analýzu datového toku. Zároveň informujeme naše reklamní partnery a analytiky o Vašem používání naší internetové stránky. Během používání naší stránky vyjadřujete souhlas s používáním cookies. Souhlasím s cookies

Doprava zdarma při objednávce nad 999 Kč**

Pomoc

Objednávka

Jak mám objednat?
Je určená minimální nebo maximální hodnota objednávky?
Mohu změnit nebo zrušit objednávku ?
Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Objednávka byla odeslána již před pěti dny a pořád ještě nepřišla. Co mám dělat?
V mém balíku nebyla přiložena faktura. Co se stalo?

Platba a bezpečnost

Jaké způsoby platby jsou možné?
Platil/a jsem platební kartou. Kdy bude částka odečtena?
Obdržel/a jsem upomínku k platbě, přitom zboží již bylo zaplaceno. Co mohu dělat?

 

 

 

Dodání zboží

Jaké dodávkové služby využíváte?
Kolik stojí poštovné a balné?
Co se stane, když nejsem doma v době dodání mé objednávky?

 

Reklamace a vracení zboží

 

Obdržel/a jsem neúplnou objednávku nebo poškozený produkt. Co mám dělat?
Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?
Na jakou adresu je možné zboží vrátit?
Musím při vrácení zboží platit poštovné?
Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem již zaplatil/a s první fakturou?

FAQ (nejčastěji kladené otázky)

Zapomněl/a jsem svoje heslo. Co mohu dělat?
Na koho se mám obrátit, pokud mám specifickou otázku týkající se určitého produktu?
Produkt, který si chci objednat není právě dostupný. Mohu si ho i přesto objednat?
Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

 

Kontaktní informace

 

Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem online pomocí našeho kontaktního formuláře.

Objednávka


Jak mám objednat?

Jak učinit objednávku je vysvětleno v naší bitiba pomoci při nákupu.

Je určená minimální nebo maximální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky je 499 Kč (bez poštovného). Nemáme určenou maximální hodnotu objednávky, nicméně všechny naše produkty jsou dostupné pouze v omezeném množství, které je obvyklé pro domácí použití.

Do České republiky dodáváme zboží prostřednictvím České pošty. Při objednávkách nad 999 Kč je poštovné u České pošty zdarma. Poštovné u objednávek s hodnotou do 999 Kč činí 99 Kč. Balíky, které odesíláme, mají maximální hmotnost 31 kg. Objednávky s vyšší hmotností budou poslány ve dvou nebo více balících (v závislosti na váze). Za tyto dodatečně vzniklé náklady na zaslání si účtujeme v závislosti od hodnoty a váhy Vaší objednávky od druhého balíku servisní poplatek ve výši 69 Kč.

Do zahraničí balíky nezasíláme.

Pro další informace o zasílání balíků a poštovném prosíme klikněte zde.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku ?

Změny v již odeslaných objednávkách nebo zrušení objednávek lze provádět pouze velmi výjimečně. Snažíme se totiž doručit každou objednávku nejrychleji, jak je to jen možné, proto změna nebo její zrušení není obvykle možné. Děkujeme za porozumění.

Pokud jste zboží již zaplatili a chcete objednávku zrušit, kontaktujte náš zákaznický servis. Vrátíme Vám peníze jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží.

Budete mě informovat o vyexpedování mé objednávky?

Ano. V okamžiku, kdy zásilka opustí sklad, obdržíte potvrzení emailem. V emailu Vás také budeme informovat o množství balíčků, které obdržíte.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Instrukce, kde můžete sledovat stav Vaší zásilky, Vám pošleme spolu s emailem potvrzujícím odeslání zásilky z našeho skladu. V případě pochybností kontaktujte náš zákaznický servis.

Objednávka byla odeslána již před pěti pracovními dny a pořád ještě nepřišla. Co mám dělat?

S pomocí našeho dopravce zjistíme, kde se zásilka nachází a budeme Vás informovat. Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis.

V mém balíku nebyla faktura. Co se stalo?

Fakturu doručíme ve fyzické podobě pouze v případě, že si ji vyžádáte zaškrtnutím příslušného políčka. Pokud jste tak učinili a faktura přesto nebyla doručena, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.

Platba a bezpečnost


Jaké způsoby platby jsou možné?

- Dobírka: Upozorňujeme, že v případě částky přesahující 7.500 Kč není úhrada objednávky na dobírku zpravidla možná

- Platební karty: Visa a Mastercard

- Prostřednictvím metody PayPal: Více informací získáte na www.paypalcz.cz.

 

Metody platby, které nabízíme, jsou díky našim vysokým zabezpečovacím standardům naprosto bezpečné. Všechna osobní data a detaily o platebních kartách jsou chráněna šifrováním a dodatečným autorizačním procesem (jak při odesílání dat, tak při jejich uchování na našich serverech).

Obdržel/a jsem upomínku k platbě, přitom zboží již bylo zaplaceno. Co mohu dělat?

V tomto případě bychom rádi překontrolovali Vaše data. O datu, kdy byla částka z platební karty odečtena se můžete informovat tak, že kontaktujete náš zákaznický servis

Dodání zboží


Jaké dodávkové služby využíváte?

Pro doručení zboží do ČR spolupracujeme s Českou poštou. Ta doručení zásilky předem avizuje. Prosíme Vás, abyste za tímto účelem zadali při Vaší registraci Vaše telefonní číslo i s předvolbou. Česká pošta Vám tak budou moci zaslat SMS a informovat Vás o doručení zásilky a případném uložení na poště/v depu v případě nezastižení. Prosíme o pochopení, že není možné si určit dopředu přesnou hodinu dodání zásilky. Pro nejjednodušší předání zásilky doporučujeme zadat dodácí adresu místa, kde se budete zrovna nacházet (např. v práci), abyste nemuseli na zásilku čekat doma. Objednané zboží je obvykle vyexpedováno ze skladu během 24 hodin po obdržení objednávky a po připsání platby na náš účet. Dodání k Vám domů trvá obvykle 2-4 pracovních dní ode dne vyexpedování. U nadměrných zásilek může dodání trvat déle, 6-9 pracovních dní. Pro přesnější informace doporučujeme kontaktovat Českou poštu.

 

Kolik stojí poštovné a balné?

Při objednávce v hodnotě nad 999 Kč včetně Vám doručíme zboží zdarma. Při objednávkách, které mají nižší hodnotu než 999 Kč účtujeme částku 99 Kč. Balíky, které odesíláme, mají maximální hmotnost 31 kg. Objednávky s vyšší hmotností budou poslány ve dvou nebo více balících (v závislosti na váze). Za tyto dodatečně vzniklé náklady na zaslání si účtujeme v závislosti od hodnoty a váhy Vaší objednávky od druhého balíku servisní poplatek ve výši 69 Kč za balík navíc.

 

Co se stane, když nejsem doma v době dodání mé objednávky?

Česká pošta bude v případě uvedeného telefonního kontaktu mobilního telefonu zákazníka předem informovat o dodání zásilky na adresu doručení (SMS). Pokud adresát nebude zastižen, zanechá kurýr České pošty v poštovní schránce lístek s adresou, ve kterém jej informuje kde je možné si balík vyzvednout. Zákazník má právo nechat si balík Českou poštou ještě 2 x dodat. Balík může dopravce nechat u sousedů pouze v případě, že jste o to poštovního operátora v reakci na avízo vysloveně požádali. Stav zásilky lze na stránkách České pošty sledovat nejdříve až v depu v Ústí nad Labem. Děkujeme za pochopení.

Reklamace a vrácení zboží


Obdržel/a jsem neúplnou objednávku nebo poškozený produkt. Co mám dělat?

Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v různé dny. Prosím, ujistěte se, že jste obdrželi všechna balení uvedená v emailu potvrzujícím jejich odeslání. Pokud je dodávka stále neúplná, obraťte se na náš zákaznický servis.

Ten, prosím, kontaktujte i v případě, že jste obdrželi poškozený produkt. Pokud je poškození viditelné, zašlete nám prosím fotografie ve formátu jpg. Jinak nám poškození popište. My Vám pak navrhneme řešení Vaší reklamace.

 

Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?

Ano. Bitiba GmbH Vám garantuje absolutní právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu během 14 dnů od dodání zboží. Abyste splnili uvedenou lhůtu, stačí jednoduše požádat o vrácení zásilky e-mailem. Je vždy nutné vyplnit formulář o vrácení, který je součástí objednávky. Všechny produkty, které jste si objednali online a nelíbí se Vám je možné vrátit.

Na jakou adresu je možné zboží vrátit?

Pokud potřebujete adresu pro vrácení zboží, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis. Vyplňte, prosím, formulář o vrácení, který je součástí objednávky a umístěte ho do balíku, který posíláte zpět.

Musím při vrácení zboží platit poštovné?

Kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis, pokud si přejete vrátit určité produkty nebo celou zásilku. Neposílejte, prosím, nedostatečně ofrankované zboží. Poštovné hradíme ve všech případech my. Pro více informací kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis. Všechny doklady nezbytné pro vrácení zboží jsou spolu s účtem součástí zásilky.

Proč jsem obdržel/a fakturu ke zboží, které bylo vyměněno, a které jsem již zaplatil/a s první fakturou?

Pokud vrátíte produkt, bude přeplatek připsán na Váš zákaznický účet. Nejdříve ovšem poté, co obdržíme Vámi vrácené zboží. Pokud už jste zaplatili původní zboží platební kartou, nebudou Vám peníze odečteny znovu. Neberte, prosím, ohled na novou fakturu, která je součástí zásilky.

Pokud je cena produktu, který jste obdržel/a jako náhradu, nižší, než cena původně objednaného produktu, rozdíl bude připsán na Vaše zákaznické konto. Tento rozdíl můžete využít při příští objednávce. Pro více informací ohledně Vašeho účtu kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.

FAQ (nejčastěji kladené otázky)


Na koho se mám obrátit, pokud mám specifickou otázku týkající se určitého produktu?

Můžete kontaktovat náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. Váš dotaz bude zodpovězen jedním z odborníků na produkty nejdříve, jak to bude možné.

Produkt, který si chci objednat není právě dostupný. Mohu si ho i přesto objednat?

Pokud produkt, který si chcete objednat není dočasně na skladu, dáme Vám rádi vědět, kdy ho budeme mít. Klikněte na ikonku autíčka, vložte Vaši emailovou adresu a potvrďte informační podmínky. Jakmile budeme mít produkt opět na skladě, oznámíme Vám to emailem.

Osobní údaje

Zapomněl/a jsem své heslo. Co mohu dělat?

Zadejte Vaši emailovou adresu, kterou jste si u bitiba registrovali. Na stránce, kde se obvykle přihlašujete klikněte na "Zapoměli jste své heslo" a vložte svou emailovou adresu. Během několika okamžiků obdržíte heslo.

Upozornění: Vaše současné heslo je v našem systému zašifrované, proto není možné si je vyžádat telefonicky.

Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

Bezpečnost Vašich osobních údajů a ochrana Vašeho soukromí jsou naší největší prioritou. K zajištění Vaší bezpečnosti na našich stránkách používáme všechna bezpečnostní opatření. To se týká jak platby, tak dalších jiných dat, která s námi sdílíte. Rádi se s Vámi podělíme o informace, týkající se soukromí & bezpečnostních standardů; prosím, kontaktujte náš zákaznický servis pro více informací.